Як зберегти важливі файли з сервісів Google на випадок їх блокування?

Як зберегти важливі файли з сервісів Google на випадок їх блокування?

Через ризик можливої блокади в інтернеті збережіть всі свої дані з хмарних сховищ на фізичний носій.


Щоб витягнути всі свої дані з таких сервісів Google, як «Фото», «Диск» і «Документи», слід скористатися передбаченою можливістю, і застосувати «Архіватор».

  1. Зайдіть у свій аккаунт Google в будь-якому браузері.
  2. Перейдіть на сторінку гуглівського сервісу «Архіватор».
  3. Позначте необхідні розділи з інформацією чекбоксами, наприклад, виберіть «Фото» та «Диск», де зберігаються важливі текстові файли, презентації, таблиці). Натисніть «Далі».
  4. Виберіть тип архіву, на який потрібно перетворити файли, максимальний розмір архіву і спосіб доставки його до вас.
  5. Краще вибрати формат ZIP, який можна відкрити на будь-якому комп'ютері.
  6. Для великого масиву інформації логічно вибрати архів на 10 Гб або на 50 Гб.
  7. Виберіть параметр завантаження всіх даних на ваш пристрій за посиланням.
  8. Клацніть «Створити експорт», потім почнеться процес створення архіву. Час для створення архіву залежатиме від кількості файлів та об'єму даних.
  9. Посилання на скачування архіву прийде на вашу пошту Gmail протягом доби.
  10. Отримавши лист з посиланням, скачайте архів з важливими даними на ваш пристрій.

Важливо те, що за допомогою цього сервісу ви просто створюєте резервну копію хмарного сховища, причому це можна зробити 1 раз або запрограмувати створення копій через кожні 2 місяці.

Самі дані після створення і скачування архіву все одно залишаються у вихідному вигляді на сервісах Google. Якщо вам захочеться прибрати їх звідти, то це треба зробити вручну.

COM_SPPAGEBUILDER_NO_ITEMS_FOUND