Через ризик можливої блокади в інтернеті збережіть всі свої дані з хмарних сховищ на фізичний носій.
Щоб витягнути всі свої дані з таких сервісів Google, як «Фото», «Диск» і «Документи», слід скористатися передбаченою можливістю, і застосувати «Архіватор».
- Зайдіть у свій аккаунт Google в будь-якому браузері.
- Перейдіть на сторінку гуглівського сервісу «Архіватор».
- Позначте необхідні розділи з інформацією чекбоксами, наприклад, виберіть «Фото» та «Диск», де зберігаються важливі текстові файли, презентації, таблиці). Натисніть «Далі».
- Виберіть тип архіву, на який потрібно перетворити файли, максимальний розмір архіву і спосіб доставки його до вас.
- Краще вибрати формат ZIP, який можна відкрити на будь-якому комп'ютері.
- Для великого масиву інформації логічно вибрати архів на 10 Гб або на 50 Гб.
- Виберіть параметр завантаження всіх даних на ваш пристрій за посиланням.
- Клацніть «Створити експорт», потім почнеться процес створення архіву. Час для створення архіву залежатиме від кількості файлів та об'єму даних.
- Посилання на скачування архіву прийде на вашу пошту Gmail протягом доби.
- Отримавши лист з посиланням, скачайте архів з важливими даними на ваш пристрій.
Важливо те, що за допомогою цього сервісу ви просто створюєте резервну копію хмарного сховища, причому це можна зробити 1 раз або запрограмувати створення копій через кожні 2 місяці.
Самі дані після створення і скачування архіву все одно залишаються у вихідному вигляді на сервісах Google. Якщо вам захочеться прибрати їх звідти, то це треба зробити вручну.