Насправді все питання тільки в грошах: якщо вони у вас є в достатній кількості, то спокійно возіть машину на обслуговування до офіційних. При нестачі коштів можете сміливо перейти до незалежних майстрів, і ось чому.
Дилерський центр, який продав вам новий автомобіль, буде всіма силами намагатися утримати вас при собі. Ви ще не встигли виїхати за ворота на свіжій машині, а вас вже повідомили про терміни ТО. Якщо забудете, то вам приблизно через п'ять тисяч кілометрів подзвонять і нагадають про те, що треба їхати в дилерський центр для зміни олії та фільтра. І так кожен раз вам будуть призначати термін, коли слід до них приїхати, щоб перевірити підвіску, оновити прошивку, замінити ремені і ролики, поміняти гальмівні колодки і диски. І так по колу до тих пір, поки не закінчиться гарантія. А якщо ви, в черговий раз побачивши високий розцінки на роботи і запчастини, заявите про перехід в інший автосервіс, то вас почнуть стращати зняттям машини з гарантії.
Але ви не бійтеся, тому що жоден дилерський центр не має права зняти машину з гарантії заводу-виробника. Права у них такого немає, адже що в пункті 2 статті 16 закону «Про захист прав споживача» зазначено, що забороняється обумовлювати придбання одних товарів (робіт, послуг) обов'язковим придбанням інших товарів (робіт, послуг). Збитки, заподіяні споживачеві внаслідок порушення його права на вільний вибір товарів (робіт, послуг), відшкодовуються продавцем (виконавцем) у повному обсязі. Тобто при переході від офіціалів до незалежних авторемонтних організацій ваша машина все одно залишається на гарантії, і в разі будь-якої поломки, що виникла в результаті конструктивної нестачі автомобіля, ви маєте повне право звертатися за вирішенням питання до дилера, навіть якщо жодного разу після покупки машини до них не приїжджали. Звичайно, в дилерському центрі можуть виявитися змінювати браковану деталь, якщо не вони її ставили, і тут правда на їхньому боці: їдьте розбиратися з якістю робіт туди, де вони були проведені.
Витрати при обслуговуванні вашої машини в будь-якому іншому техцентрі будуть нижчими, а якість проведених робіт може бути навіть кращою. Оскільки невеликим підприємствам доводиться конкурувати з великими фірмами, вони намагаються підтримувати якість і прагнуть завоювати довіру кожного клієнта, на відміну від офіціалів, які звикли думати, що кожен автовласник і так прив'язаний до них тим, що придбав ТЗ у них.
При переході від дилера до незалежних ремонтних фірм рекомендуємо почитати про них відгуки в інтернеті і вивчити їх історію. Іноді буває і таке, що хороший дилерський техцентр перериває співпрацю з автомарками з тих чи інших причин, після чого він продовжує працювати в незалежному режимі, володіючи всією повнотою інформації про обслуговування автомобілів цієї марки. Це найкращий варіант, який слід пошукати.
- Останнім часом навіть багато приватних автомайстрів навчилися грамотно і якісно ремонтувати такі вузли і агрегати, які сам автозавод визнає такими, що не підлягають ремонту. Він рекомендує застосовувати агрегатний ремонт за типом «зняв старе - поставив нове», але при уважному вивченні таких деталей може виявитися, що вони цілком ремонтно придатні, причому ремонт буде коштувати дуже недорого.
Так довгий час справа йшла з блоками управління роботизованої коробки Easytronic автомобілів Opel, поки умільці не навчилися міняти в них меднографітові щітки, підбираючи потрібний опір, і припоювати їх замість стершихся. Поступово до цієї технології перейшли багато неавторизованих сервісів з ремонту марки Opel, а офіційні дилери досі практикують лише повну заміну агрегату. Різниця між цінами на ремонт блоку управління Easytronic у дилера і у незалежних сервісів відрізняється в 3-10 разів.