Чому праві бічні дзеркала у янгтаймерів робили коротше лівих?

Чому праві бічні дзеркала у янгтаймерів робили коротше лівих?

У 1980-х і навіть 1990-х роках на німецьких автомобілях були вкорочені дзеркала з пасажирського боку?

Виглядала така асиметрія досить безглуздо, так навіщо німці це придумали? Заради економії матеріалів? Виявляється, ні.

Був час

Вкорочені бічні дзеркала на німецьких автомобілях славних 1980-х і лихих 1990-х сьогодні є кумедним анахронізмом. Це робив Mercedes-Benz, це робили BMW і Audi. Можливо, навіть Opel робив це. Пасажирське дзеркало було набагато менше водійського і часто навіть відрізнялося за формою - воно було не тільки коротше, але і трохи вище. Так в чому ж причина використання вкорочених дзеркал?

Раціональне зерно

Враховуючи, що мова йде про німців, можна подумати, що тим самим вони намагалися заощадити трохи пластику і скла. Але насправді все набагато простіше. Європейські вулиці, особливо в старих затишних містечках, в більшості своїй досить вузькі, тому преміальні автомобілі займали на них багато місця. Тоді німці змекнули, що пасажирські дзеркала потрібно зробити з урахуванням того, щоб корпус не виступав за межі кузова і водій міг припаркуватися правим боком впритул до стіни.

Якщо вулиця була з тротуаром, то вкорочене дзеркало з правого боку знижувало ймовірність того, що хто-небудь з пішоходів ненавмисно або навмисно зашкодить його, проходячи повз. Таке рішення довелося виробникам до смаку і безглузді дзеркала були характерною ознакою німецьких автомобілів 1980-х і 1990-х років. А потім корпуси обладнали шарнірами, щоб їх можна було складати рукою при необхідності.

Трохи пізніше, в 2000-х роках, дзеркала здогадалися обладнати електроприводом і тепер, щоб скласти корпус, досить просто натиснути на кнопку. А в негарних різновеликих дзеркалах більше не було потреби і вони поступово пішли в історію.

Читайте ще:

Відкладений успіх: 7 важливих інновацій в автопромі, яких спочатку ніхто не оцінив

Чи відмовляться автовиробники від натуральної шкіри?