Якщо перестати стежити за автомобілем, то він може перетворитися на набір деталей, що вічно ламається.
1. Поворот керма на місці
На будь-якій сучасній машині стоїть потужний підсилювач керма, який дозволяє з легкістю навіть одним пальцем повернутися колеса на стоїть величезному позашляховику. Але в цей час наконечники рульових тяг, сайлентблоки важелів, шарові опори і рульова рейка відчувають колосальні навантаження. І набагато швидше виходять з ладу. Потім багато водіїв нарікають на те, що якість запчастин останнім часом різко впала. Краще було, якби автолюбитель згадав про те, чого його вчив інструктор в автошколі: «Кермо повертати тільки при початку руху, на місці кермо крутити не можна!»
2. Різке натискання на педаль газу відразу після старту
Автомобіль любить, коли з ним поводяться ніжно. Швидке збільшення обертів двигуна, особливо в холодну погоду, здатне спровокувати течу олії з сальників двигуна, які ще не встигли розігрітися і розм'якшитися. Варто нагадати, що заміна заднього сальника двигуна передбачає зняття коробки передач і дуже довгі роботи, які влітають у величезну суму при тому, що сам сальник може коштувати зовсім недорого.
3. Ігнорування мастила шарнірів
У багатьох сучасних великих позашляховиках використовуються консервативні технічні рішення, які витримали випробування часом і потребує лише періодичного обслуговування. Наприклад, обслуговувані хрестовини карданів треба шприцювати новою мастилею кожен 10-15 тис. км. В автомобілі з колісною формулою 4х4 таких хрестовин може бути до 6 шт. по два на кардан. Також треба шприцювати через прес-маслянку шарові опори, наконечники рульових тяг і шкворні (останнє справедливе для «Газелей»). Це дозволити надовго продовжити термін служби шарнірних сполук і завжди мати технічно справний автомобіль. Необслуговувані шарнірні сполуки можуть дозволити собі лише малолітражки, та й ті мають скорочений термін служби.
4. Долив масла замість заміни
Деякі автомобілі після досягнення певного пробігу починають споживати моторну олію настільки багато, що автовласник починає практично щотижня доливати свіжу порцію в двигун, Здається, що 200 - 300 мілілітрів свіжої мастила якось відразу оновлюють весь об'єм. Але це не так, змащуючі і чистячі властивості моторного масла погіршуються з часом, і якщо не змінювати масло після 5000-7000 кілометрів, то воно здатне перетворитися на бітум на самих теплонавантажених деталях всередині мотора, забити масляні канали і прискорити фатальний знос мотора.
5. Включення всіх споживачів струму відразу
Кондиціонер, ближнє світло і музика на повну гучність - звичка їздити в такому режимі здатна досить швидко посадити акумулятор, якому для заповнення запасів енергії потрібно якийсь час харчуватися від генератора. Але після такої енерговитратної їзди водій зазвичай ставить машину на стоянку і йде, і акумулятор, що стоїть з малим зарядом, швидше вийде з ладу. Особливо це актуально для холодної пори року.
6. Використання старих склоочисників
Старі двірники відрізняються від нових тим, що їхні гумки перестають бути гнучкими і м'якими. Вони починають дряпати скло і непомітно для водія залишають мікроследи на зовнішній поверхні лобового скла. В один прекрасний день економія на нових щітках виллється в необхідність міняти скло через те, що воно стало занадто каламутним.