Після офіційної революції в 3D-друку залишається проблема, як отримати цифрове тривимірне представлення чого-небудь. Ви можете почати з нуля, використовуючи щось на зразок Google Sketchup, але я б збрехав, якби сказав, що легко створити щось досить складне. Замість цього було б чудово, якби ви могли просто зробити кілька знімків реального об'єкта, а потім якимось чином автоматично перетворити його на тривимірну модель.
Чарівництво - зустріч з реальністю - у формі Autodesk 123D Catch
Вступ
123D Catch - це всього лише одне з ряду безкоштовних програмних продуктів від Autodesk, що займаються САПР і моделюванням, і хоча я, можливо, погляну на інші додатки пізніше, сьогодні ми розглянемо конкретно тільки 123D Catch.
Програма бере вибірку фотографій об'єкта - чим більше, тим краще - знаходить ідентичні точки і відмінні риси мови між ними і об'єднує їх всі разом, щоб створити досить точний, реалістично текстурований, керований тривимірний об'єкт.
Починаючи
Для завантаження вам необхідно створити безкоштовний обліковий запис в Autodesk. Кнопки соціальних мереж роблять це легко. Прямо зараз, додаток тільки для Windows, але iPad і веб-версії знаходяться на підході.
Щоб вивчити процес, найкраще використовувати приклад проекту, який поставляється з 123D Catch. Відкрийте програму, виберіть New Photo Scene і виберіть всі фотографії в каталозі Program Files/Autodesk/ 123D Catch/ sample_project/.
Натисніть Compute Scene, щоб почати магію. У перший раз спливаюче вікно запитає ваше ім'я і адресу електронної пошти; новинна розсилка не є обов'язковою. Потім ваші зображення завантажуються у віддалені сервіси в хмарі (не звертайте уваги на те, що говорить «Photofly» - це був старий сервіс, який Autodesk купив і перейменував, і налаштування, які були пропущені). Ви можете вибрати, щоб сервіс відправляв вам електронний лист після завершення рендерінгу, або просто сидіти і чекати. Реально від 20 хвилин до години.
Примітка. У мене виникли проблеми з доступом до диска в Windows 7. Запуск програми з правами адміністратора вирішив цю проблему.
Коли все буде готово, ваша 3D-сцена буде побудована і відкрита в основному 3D-редакторі.
Навігація та редагування
Для переміщення та перегляду сцени та моделі використовуйте групу з 4 синіх піктограм. Коліщатко миші можна використовувати в будь-який час для масштабування та панорамування, але для повороту вам знадобиться третій значок у цій групі.
Для грубого вирізання фрагментів моделі використовуйте основні інструменти вибору та клацніть правою клавішею миші - > видалити. Звичайно, цей додаток не призначений для повноцінного 3D-редактора; Ці інструменти повинні використовуватися тільки для вирізання бітів тла в сцені. Для більш точного керування необхідний експорт 3D-моделі в повну програму моделювання.
Поради щодо добрих моделей і обмежень
З першої спроби у вас може вийти розмитий безлад або небуття; або ви можете просто отримати помилку візуалізації. Щоб уникнути цього, є кілька речей, які ви можете зробити:
- Використовуйте фіксовану експозицію і фокусну відстань - телефони-камери будуть часто автоматично регулювати експозицію для кожного знімка. Зйомка в похмурий день або десь з фіксованим світлом (наприклад, в студії) допоможе; або просто використовуйте експозицію і блокування фокусу на вашій камері. Щоб зробити це на iPhone, натисніть і утримуйте точку фокусування - тепер ви побачите текстове блокування AF/AE в нижній частині екрану (це й інші поради для iPhone в нашому безкоштовному завантажуваному керівництві за iOS5).
- Не змінюйте фотографій - без кадрування - просто тримайте камеру у фіксованій орієнтації і робіть програму з хорошою якістю, послідовними знімками.
- Щоб зшити фотографії разом, додайте додаткові опорні точки - наприклад, кольорові квадрати до порожньої стіни - або що-небудь ще, щоб підвищити складність сцени. Якщо все виглядає однаково, неможливо визначити, які очки збігаються.
- Прозорі, відбиваючі або надто глянцеві об'єкти не будуть захоплювати.
- Якщо ви захоплюєте людей або живих тварин, переконайтеся, що вони абсолютно не рухаються ні на дюйм!
- Перевірте, чи потрібно ручне зшивання, прокручуючи браузер фотографій у нижній частині основного екрану. Якщо ви бачите щось сіре з жовтим попереджувальним знаком на них, ви можете спробувати вручну зшити їх у сцену. Замість того, щоб пояснювати це в тексті, це керівництво від Autodesk пояснює процес досить добре, я думаю.
Майте на увазі, що перевизначення означатиме, що весь проект необхідно перерахувати в хмарі. Ви можете зшити більше однієї додаткової фотографії для точності - просто закрийте інтерфейс зшивання і виберіть іншу фотографію - ваші окуляри будуть збережені.
Ви також можете запустити декілька копій програми, якщо хочете працювати більш ніж з однією за раз!
рішення суду
Вони були зняті з мого iPhone в досить нудний день. Я поклав балійський демон (?) На стіл з достатнім простором для прогулянок і використовував дерев'яний блок в якості додаткової контрольної точки.
Я також додав кілька невикористаних фотографій вручну.
Я думаю, що результати дійсно приголомшливі, і якщо ви дійсно докладете деяких зусиль, ви потенційно можете створити досить точну модель 3D-копії - Autodesk також пропонує послуги 3D-друку для ваших моделей.
Додаток повністю безкоштовний, і в інший раз я подивлюся на інші додатки в комплекті.
Що ви думаєте про 123D Catch? Вам пощастило у створенні моделей, чи у вас є проблеми з їх правильним рядком? Ми будемо раді почути від вас, якщо ви спробуєте з кімнатою, або, можливо, людина!