Коли справа доходить до файтингів, Super Smash Bros. знаходиться на вершині харчового ланцюга. Але не кожен може дозволити собі розщедритися на систему Nintendo, якщо у них вже є інша платформа. Ось де з'являється Brawlout. Цей боєць, розроблений інді-студією Angry Mob Games, відтворює досвід Smash Bros., хоча і не обходиться без декількох невдач.
Дивіться Microsoft
Цар гори
У подібних файтингах весь сенс у тому, щоб вибити противника з арени. Кожен з дев'яти персонажів Brawlout (не рахуючи їх варіантів) має в своєму розпорядженні кілька здібностей, що відповідають їх унікальним типам бою, хоча вони функціонально служать тій же меті. Наприклад, у птаха «Пір'я пір'я» є спеціальна атака під назвою «Жар-птиця», яка дозволяє йому «згорнутися в полум'я і злетіти вгору», потенційно рятуючи вас від падіння з платформи. Олаф Тайсон, морський житель Brawlout, володіє здатністю створювати крижану колону, ще раз потенційно рятуючи вас від падіння з арени. Хоча багато рухів служать тією ж метою, деякі набори відчувають, що мають переваги перед іншими. Збалансований список бійців робить або ламає ігри в цьому жанрі.
Збалансований список бійців робить або ламає ігри в цьому жанрі.
Я почав з персонажів, з якими я був знайомий, так як в ньому беруть участь три гостьових бійця: Хуан з Гуакамелі, Юка-Лейлі і Дріфтер з Гіпер Легкого Дріфтера. Відмовившись від практики або підручника, я швидко опинився поза собою, коли почав з однокористувальних швидких матчів і аркадних сходів проти процесора. Я нічого про це не думав, в основному тільки через те, що, можливо, я був іржавим, але це виявляється питанням балансу. Я зіграв кілька матчів з Хуаном і Юкой-Лейлі, але тільки одного разу обійшов одного або двох супротивників. У той момент, коли я переключився на Пако, чотирируку жабу, я майже пройшов через цілі аркадні сходи непереможеними. Я не став різко поліпшуватися. Пако просто здолав.
Крім цих проблем, елементи управління є жорсткими, плавними і чуйними. Ваш рух не повинен бути млявим або незручним. Оскільки ви не можете блокувати і здатні тільки ухилятися, ви повинні постійно рухатися. Геймплей трохи поверхневий, оскільки у кожного персонажа є тільки навички, відповідні напрямку, на який ви вказуєте аналоговий джойстик, одночасно натискаючи кнопку X (або Y для спеціальної атаки). З іншого боку, це робить його доступним для новачків або людей, які не грають на арені в конкурентній боротьбі.
Гравці також нагороджуються вимірювачем люті, який заповнюється, коли ви наносите удари і наносите удари. Чим більше він заповнюється, тим далі ви будете відкидати супротивників, коли активуєте режим люті.
Мені б хотілося бачити більше арен, особливо тих, які змушували вас мислити нестандартно з точки зору руху. Зараз більшість арен є або однорівневими, або мають кілька стаціонарних платформ. Деякі з них пов'язані з рухомими платформами, чи рухаються вони горизонтально або вертикально, як у Storm City, і це ті, з якими мені найбільше сподобалося.
Багатокористувацький хаос
Пропозиція для одиночної гри обмежена, але я підозрюю, що багато хто все одно перейде в мультиплеєр. Brawlout пропонує мультиплеєр на локальному дивані або онлайн, і навіть дозволяє вам вибирати, на яких регіональних серверах ви хотіли б грати. Час створення матчів зайняло більше часу, ніж я хотів, але багатокористувальна гра приносить вам масу задоволення, яке ви не можете відтворити в одиночній грі.
Якщо ви хочете зробити матч, вам надається можливість зіграти тільки 1 на 1. Щоб боротися з великою кількістю гравців, вам потрібно створити приватне лобі, яке може підтримувати до чотирьох гравців. Конкурсні рейтингові матчі також доступні; тим не менш, вам потрібно досягти рівня майстерності 3 з мінімум чотирма бійцями, щоб розблокувати його. Це насправді займає дивовижно короткий час, так як ви можете досить швидко дістатися до третього рівня з будь-яким бійцем.
Чіткі візуальні ефекти
Ще одна родзинка Brawlout - це візуальний дизайн і дизайн персонажів. Ті, хто знайомий з дизайном Yooka-Laylee, знайдуть милу істоту як вдома з іншими акторами. Кольори яскраві і яскраві, чудово доповнюють бійців, які виглядають так, ніби їх витягли прямо з мультфільму.
На Xbox One X у гравців буде вибір між роздільною здатністю 4K або 1080p, що зробить зображення ще кращим. Розробник підтвердив, що Brawlout працює на швидкості 60 FPS на всіх консолях незалежно від дозволу. Я не можу говорити за PlayStation 4 або Nintendo Switch в цьому випадку, але за моїми спостереженнями це були плавні 60FPS на Xbox One X.
Вивід
Яким би надмірним не використовувалося порівняння на даний момент, «Brawlout» - це, по суті, гра «Super Smash Bros». зі знижкою. Це може здатися трохи різким, але важко відповідати тому, що по суті є роялті в жанрі боротьби на арені, і трохи несправедливо просити про це. Бути підробкою не обов'язково є засудженням, яким його зазвичай називають. Відмінною рисою Brawlout є його доступність, хоча і дрібна боротьба, жорстке управління і яскраві персонажі з привабливими візуальними ефектами. Але збалансований ігровий процес - це все в такій грі, і Brawlout не справляється з цим завданням.
Якщо ви не є власником системи Nintendo і потребуєте виправлення Super Smash Bros., Brawlout є прийнятною заміною. Для чого це варто, це досить весело, щоб змусити вас повернутися ще.
Плюси:
- Привабливі візуальні ефекти
- Доступно для новачків
- Кумедні персонажі
- Локальний офлайн мультиплеєр
Мінуси:
- незбалансований
- Обмежені можливості
- Дрібний геймплей
- Довгі часи онлайн сватання
3 з 5
Дивіться Microsoft