Microsoft HoloLens розвивається в тіні, а Apple ARKit робить стрибки в центрі уваги

Microsoft HoloLens розвивається в тіні, а Apple ARKit робить стрибки в центрі уваги

Доповнена реальність - це процес, в якому елементи цифрового світу накладаються на фізичний світ у полі зору користувача. Цей цифровий контент може варіюватися від складних об'єктів, таких як цифрове уявлення реальної людини (телеприсутність), до простого тексту, який надає більше інформації про фізичний об'єкт, до якого цей текст «прикріплений».


:

Apple і Microsoft - це всього лише дві компанії (в тому числі Google, ODG і Magic Leap), які намагаються закріпитися в цій галузі, що зароджується. Керівники кожної з цих компаній, Сатья Наделла (Microsoft) і Тім Кук (Apple Cook), бачать в AR майбутнє обчислювальної техніки, але підходять до його реалізації з різних сторін.

Microsoft, як Magic Leap і ODG, наближається з позиції, яка представляє, куди в кінцевому підсумку рухається технологія, що носиться AR-гарнітури, яка полегшує взаємодію без допомоги рук з AR-контентом в реальному просторі. Він доповнює апаратне забезпечення всеосяжною програмною платформою Windows Mixed Reality, що є частиною універсальної платформи Microsoft Windows (UWP). Apple, як і підхід Google ARCore, використовує iOS за допомогою ARKit, щоб донести досвід AR до мільйонів споживачів і розробників за допомогою двомірних дисплеїв своїх iPhone і iPad.

Чи буде стратегія смарт-окулярів від Microsoft затьмарена конкурентами?

Перевага Apple ARKit

:

Демо-версія Apple для iPad виглядає як люди, що грають у відеоігри, а не як HoloLens-подібний досвід, що дозволяє користувачам «зануритися» в контент.

Підходи як Microsoft, так і Apple мають свої переваги і недоліки. Хоча підхід Apple до 2D AR за допомогою екранів iPhone і iPad набагато менш природний, ніж безударний «захоплюючий» підхід HoloLens від Microsoft, він потенційно задіє 20 мільйонів розробників Apple і сотні мільйонів користувачів iOS для створення інтелектуального ресурсу і широкого спектру. з досвіду AR.

Величезна кількість користувачів і розробників iOS також створює привабливу причину для таких компаній, як Adobe, для партнерства з Apple. Абхай Парасніс, виконавчий віце-президент Adobe і технічний директор, сказав: «З ARKit Apple є найпотужнішою платформою для AR», коли він говорив про надання нативної підтримки AR-рішення Apple в Creative Cloud під час Всесвітньої конференції розробників Apples 2018.

Apple разом з Pixar також створили формат файлу USDZ і продемонстрували, як його можна використовувати в додатках, таких як додаток News, або в Інтернеті для інтеграції інтерактивного контенту AR. Парасніс також поділився, що інструменти Adobe дозволять редагувати об'єкти віртуальної реальності з iOS «що бачиш, те й отримаєш» (WYSIWYG). Користувачі зможуть створювати контент AR прямо з Photoshop. Крім того, Apple стратегічно створила власний додаток для вимірювання AR, який користувачі можуть використовувати за замовчуванням, коли їм необхідно виконати вимірювання, і так само природно, як вони роблять свої ліхтарики iPhone, коли потрібне додаткове світло. По-перше, подібні партійні інструменти можуть непомітно залучити людей до практичного використання AR.

Перевага HoloLens

HoloLens від Microsoft, навіть з її дуже злісним обмеженим полем зору (FOV), є технологічно чудовим AR-рішенням порівняно з реалізацією Apple на iPhone і iPad. По-перше, це автономний носимий комп'ютер з Windows 10. По-друге, його розташування на очах користувача дозволяє природним чином проектувати цифровий контент у полі зору користувача порівняно з дисплеєм iPad/iPhone, який необхідно маневрувати в руці. По-третє, просторове відстеження, управління жестами і голосом, а також просторове аудіо забезпечують природне сприйняття і взаємодію без допомоги рук з цифровим контентом, оскільки користувачі легко взаємодіють з об'єднаним цифровим і фізичним середовищем.

Друге покоління користувальницьких голографічних процесорів (HPU) від Microsoft також буде оснащено спеціалізованим співпроцесором ШІ, що забезпечує гнучку реалізацію власних динамічних мереж. Це дозволить HoloLens обробляти дані на пристрої без використання хмари, що прискорює розпізнавання об'єктів і середовища. Також очікується, що HoloLens 2 буде працювати довше від батареї, завжди бути підключеним і менш громіздким, ніж його попередник.

Цього року Apple представила такі функції ARKit з iOS12:

  • Покращено відстеження особи.
  • Реалістичний рендеринг.
  • Виявлення тривимірних об'єктів.
  • Постійний досвід: об'єкти AR і простори можуть бути збережені у фізичні об'єкти.
  • Спільне використання: користувачі можуть переглядати одне і те ж віртуальне середовище на своїх пристроях iOS.

Ці оновлення грають у наздоганялки з функціями, які довгий час були частиною HoloLens.

Посилене суперництво

HoloLens довгий час давав постійні можливості, коли програми або об'єкти AR можна було «закріпити» в певних фізичних місцях, наприклад, закріпити Netflix у вітальні для перегляду на телебаченні. Крім того, обмін досвідом - складна частина екосистеми Windows, частиною якої є HoloLens. Microsoft продемонструвала, як можна використовувати досвід HoloLens для додатків Teams, під час операції, проектування автомобіля, за допомогою програми Remote Assist і багато чого іншого.

«Занурення» Microsoft в загальний досвід HoloLens дозволяє користувачам перебувати в цифровому фізичному просторі, що дозволяє їм «стосуватися» цифрового контенту. І навпаки, демонстрація AR Lego від ARDC від Apple виглядала швидше як два користувача, відірвані від цифрового середовища, які просто грають у спільну відеогру на своїх iPad, коли вони стосуються екранів між ними і цифровим контентом - точно так само, як і для не-AR дослідів., так який в якому сенсі?

Рішення Apple, хоча і набагато менш просунуте, ніж у Microsoft, позиціонується для створення сильної екосистеми AR і користувацької бази для носимих AR, що ймовірно в дорожній карті Apple. Коли це станеться, Microsoft з її чудовою технологічною і методичною реалізацією HoloLens на конкретних ринках може виявити, що розгортання екосистеми телефонів і планшетів від Apple збільшить загрозу носимих пристроїв Apple. Або, можливо, до того часу у Microsoft з'явиться споживчий план HoloLens, який виведе на передній план свої передові технології. Час покаже.