Інтерв'ю: Президент Motorola Серхіо Буніак викликав успіх в Латинській Америці, але зростання на цьому не зупиняється

Інтерв'ю: Президент Motorola Серхіо Буніак викликав успіх в Латинській Америці, але зростання на цьому не зупиняється

Motorola - більша угода, ніж багато хто з нас розуміють Він займає друге місце за часткою ринку в декількох країнах і надзвичайно популярний серед великих ринків, таких як Бразилія та Індія. Він навіть став найпопулярнішим брендом розблокованих телефонів у США. І новий президент Motorola, Серхіо Буніак, вважає, що він може піти набагато далі - і має перевірений план роботи з ним.

У мене була можливість посидіти з містером Буніаком близько півгодини за невеликою кількістю еспресо і p^ o de queijo, і саме так я збираюся проводити всі свої інтерв'ю в майбутньому. Ми обговорили, де сьогодні знаходиться Motorola, куди вона прямує і як вона планує відтворити свою успішну латиноамериканську стратегію в глобальному масштабі. До нас також приєднався Руді Каліл, віце-президент Motorola North America, щоб краще зрозуміти цілі Motorola.

Історія успіху в Латинській Америці

Після 20 років роботи в Motorola, Buniac прийшов на цю посаду президента зі своєї попередньої посади в якості SVP в бізнес-сегменті Motorola в Латинській Америці, де він керував вражаючим зростанням компанії в регіоні. Починаючи з моменту придбання Lenovo Motorola в кінці 2014 року, Buniac і інші компанії зробили кроки, щоб отримати вигоду зі своїх сильних сторін і швидко рости в регіоні. Це був двонаправлений підхід, який переслідує великі і конкурентоспроможні країни, такі як Бразилія, Аргентина і Мексика, в той же час агресивно переслідував більш дрібні і менш розвинені ринки, такі як Чилі, Колумбія і Перу - остання група, зокрема, містила пару десятків окремі країни, які мали прекрасні умови для зростання.

За кілька років продажів Moto G і Moto E в Латинській Америці Motorola досягла вражаючих ринкових позицій. За словами Буніака, до кінця 2017 року Motorola вийшла на перше або друге місце в сімці кращих латиноамериканських ринків. Зростання Motorola в минулому році в 20 разів перевищило загальне зростання ринку - 40% проти 2%. У сегменті «преміум», який визначається як діапазон $400-550, Motorola перейшла з 4% ринку до 30%. Незважаючи на цю дивовижну позицію, він, зокрема, говорить, що погляд Motorola «ніколи не був» давайте будемо номером 1 наступного тижня «- це довгострокові інвестиції і зобов'язання». Він зазначає, що Motorola завоювала значну частку ринку, але тепер метою є підвищення зацікавленості клієнтів за рахунок поліпшення підтримки, поліпшення роздрібних послуг, бета-доступу до додатків і більш послідовних оновлень програмного забезпечення.

Мото G6 серії практичний попередній перегляд: Привіт фото

Робота Motorola в Латинській Америці повністю заснована на популярності Moto G. Його ціновий діапазон в 250-350 доларів США ідеально підходить для загальних ринкових умов, і цифри показують це: у Buniac немає ніяких сумнівів в тому, щоб називати його "найбільш продаваним телефоном в Латинська Америка прямо зараз. "Motorola вже продала 70 мільйонів автомобілів Moto G зі скромного початку лінійки, але амбіції з запуском лінійки Moto G6 - досягти 100 мільйонів загальних продажів. Це величезне число, але ви можете побачити, що Motorola досягне успіху, якщо залишиться на цьому шляху.

Переїзд на нові ринки

Motorola - бренд телефонів № 1 в США, але він хоче продовжувати рости.

Бачачи настільки стійке зростання в Латинській Америці, Buniac хоче повторити це в Північній Америці - ось до чого приходить пан Каліл. У нього багаторічний досвід роботи в сфері технологій, зокрема, з операторами мобільного зв'язку, що надзвичайно важливо, коли ви намагається зробити кроки в США і Канаді зокрема. Каліл дуже гордо заявляє, що Motorola є найбільш продаваним брендом розблокованих телефонів в США, рухомим в першу чергу Moto G. Але місія полягає в тому, щоб принаймні зайняти позицію № 3 в цілому - сміливе очікування, враховуючи, що в даний час вона знаходиться або 5 місце з часткою приблизно 4%. Тим не менш, у Kalil є кілька опорних точок: зростання Motorola в 2017 році зріс на 50% порівняно з попереднім роком, і він бачить особливі переваги в Moto Z/Z2 Play і Moto X4 поряд з всюдисущим Moto G. Moto E міні-історія успіху сама по собі, що отримала величезний успіх серед операторів передоплати і зайняла топ-3 позицію у своїй ціновій категорії.

Попередній перегляд Moto E5 і E5 Plus: ваш наступний дешевий телефон

Отже, що щодо Moto Z? Зрозуміло, що це продуктова лінійка (і цінова категорія), в якій Motorola продовжує боротися. За винятком того, що Moto Z/Z2 Play є відносним хітом у своїх цінових категоріях, Buniac визнає, що тяга до Z/Z2 Force була не дуже велика. Хоча ідея модів продовжує привертати увагу споживачів, неб'ються технології важче продати споживачам - зрештою, складно продати те, чого не станеться. І взагалі, діапазон цін супер-високого класу, де грають ці телефони, особливо переповнений і конкурентоспроможний. Він повторив, що моді тут, щоб залишитися і завойовувати популярність серед споживачів по всіх напрямках, і що проводиться робота по збільшенню розміру екрану сімейства Moto Z при збереженні сумісності з існуючими модами. Імовірно, це буде пов'язано з меншими рамками, невеликою зміною конструкції корпусу і навіть видаленням небивної технології відображення, яка обтяжувала Z2 Force такими багатьма компромісними рішеннями. Ми повинні почати бачити ці зміни в наступному поколінні лінії Z.

Спираючись на сильні сторони

Що стосується майбутнього телефонів Motorola, Buniac не вважає за необхідне кардинально переосмислювати лінійку продуктів. Лінії Moto Z, X, G і E впізнавані і стабільні, і в нинішній структурі є багато можливостей для зростання та інновацій - але він згоден з тим, що моделей як і раніше занадто багато, заявивши, що Motorola хоче «знизити складність» час. Не в тому сенсі, як все було просто, коли Motorola належала Google, але, безумовно, в цьому напрямку.

Buniac хоче зменшити кількість моделей і кольорів всередині кожної лінії, а також зменшити кількість моделей, що надходять в кожен регіон. Все це працює не тільки для того, щоб полегшити розуміння споживачам, але і для управління роздрібними операціями, а Motorola в кінцевому підсумку поліпшить післяпродажну підтримку та оновлення програмного забезпечення. Зараз він каже, що «це 90% дисципліни і 10% інновацій» з метою згладити ситуацію і пожинати плоди цього спрощення.

Лінії Z, X, G і E будуть розвиватися, і мета полягає в тому, щоб спростити їх, щоб поліпшити кожен продукт.

За словами Буніака, постійна узгодженість дизайну і функціональних можливостей по всій лінії надзвичайно важлива, і ви можете це чітко побачити в нових Moto G6 і Moto E5, які явно запозичені з Moto X4. Пропозиції програмного забезпечення по всіх чотирьох лініях практично ідентичні, в межах обмежень апаратних відмінностей між ними. Крім того, крім цієї стабільної бази, Motorola може виділяти в кожній лінійці різні функції, найбільш важливі для цього ринку, такі як, наприклад, моди, великі дисплеї, більш тривалий час автономної роботи або вдосконалені камери.

Зрозуміло, що Buniac не хотів розкривати щось конкретне про майбутні продукти, особливо тому, що тільки що представлені Moto G6 і E5 були в центрі уваги, але він залишив мене з простою впевненістю в тому, що «інновації завжди йдуть [...] в цьому році ви побачите кілька дуже цікавих оголошень».