Оновлення класичної гри для сучасної аудиторії - справа непроста. Змініть це занадто сильно, і ви відключите людей, яким сподобався оригінал. Але дотримуйтеся надто близько до оригіналу, і це може не сподобатися сьогоднішнім геймерам. Приклади абсолютно точних класичних портів, які навряд чи будуть змішуватися з людьми, що живуть в даний час, див. в Asteroids Deluxe і Lunar Lander. Як не дивно, порт Windows Phone від Frogger одночасно занадто схожий і занадто відрізняється, щоб справити враження. Це не так погано, як потрапити під машину, але Konami міг би впоратися набагато краще.
Що кваліфікує Frogger як класика? Гра справила справжній сплеск, коли дебютувала в аркадах в 1981 році. Її передумова та ігровий процес досить унікальні: допоможіть групі жаб перетнути шосе, по одному, і благополучно дістатися до їхніх будинків. Найголовніше, що це надихнуло приголомшливу ранню пісню Bad Religion.
Перестрибніть вулицю і пройдіть перерву для нашого повного огляду.
Мій шлях або шосе
:
На кожному рівні гравці повинні отримати п'ять жаб від шосе до своїх будинків. Звичайно, у вас є тільки обмежена кількість життів, щоб зробити це - чотири в версії для Windows Phone. Дорога заповнена легковими і вантажними автомобілями, які не замислюються про те, щоб перебігти безпорадну амфібію. По правді кажучи, я, ймовірно, навіть не помітив би, якби я вдарив жабу своєю машиною. З іншого боку, удар по черепасі - це змусило б мене відчувати себе жахливо! Konami слід було зробити продовження з черепахами замість жаб або черепахами, які їдять жаб.
Річка протікає через нього
У будь-якому випадку, зробіть дорогу через вулицю недоторканою, і річка стане наступною проблемою. Ріка в основному складається з п'яти провулків з черепахами або колодами, що плавають з лівого або правого боку екрану. Як не дивно, ігрові жаби гинуть, якщо вони падають у воду, тому геймери повинні вміло стрибати від черепах до колод, щоб перетнути їх. Рожеві леді жаби іноді з'являються на колоді; торкніться одного, і вона піде за вами на базу, що коштує декількох додаткових очок.
хижаки
:
Падіння у воду - не єдина причина для обережності на річці - жабам доводиться мати справу з природними ворогами. Змії з'являються як на березі, так і на колодах, скільзя взад-вперед. Видри плавають у воді, чекаючи, коли вони знайдуть жабу на краю колоди. Тоді є алігатори. Дуже схоже на Pitfall! Безпечно приземлитися на спину алігатора і використовувати його як колоду, але не заповнену зубами область над шиєю. Гатори іноді з'являються і в основі жаби, що робить цю базу непридатною для використання, поки рептилія не зникне через кілька секунд. Мухи також з'являються в базах протягом коротких періодів часу, але вони - єдина тварина, яка безпечна для жаб (для окулярів).
Взявши його на наступний рівень
Прямо за річкою знаходяться п'ять невеликих баз - ретельно продумуйте свої стрибки з останнього ряду колод, так як менш досконалі стрибки на базу також вбивають жалюгідних жаб. Як тільки всі п'ять жаб доберуться до своїх баз, вони перейдуть на наступний, більш складний рівень. Тільки після проходження п'яти рівнів подальший рівень стає легшим, але потім складність знову починає зростати.
Не легко бути зеленим
Frogger ніколи не була легкою грою. З кожним новим рівнем машини стають все швидше і щільніше, поки в кінцевому підсумку не стає біль навіть добиратися до річки. Кількість ворогів збільшується, і черепахи починають пірнати у воду, що робить перетин набагато складнішим.
Особливо важко дістати ліву базу жаб: жаба помирає, якщо черепахи, на яких вона їде в четвертій смузі, потрапляють на край екрану. Ви повинні перестрибнути через колоду або алігатора в п'ятій смузі і відразу ж знову застрибнути на базу, щоб вижити. Але іноді жаба опиняється зліва, і на ній нема чого стрибати, що призводить до неминучої смерті. Враховуючи, що в 80-х роках аркадні ігри дозволяють персонажам виходити з одного боку екрану і знову з'являтися з іншого, Фроггер завжди був особливо жорстоким противником тенденції.
Начебто вже не було достатньо способів померти, кожне життя також розраховане. Таймер постійно цокає, вбиваючи маленького зеленого героя, коли він закінчується. Всі ці фактори в сукупності створюють надмірний тиск і труднощі після третього рівня, що серйозно обмежує веселий фактор Фроггера.
Не зовсім аркада
Сканування листівок люб'язно надано Arcade Flyer Archive.
Аркадна гра була досить барвистою для свого часу і мала кращу, ніж в середньому, музику завдяки використанню двох процесорів. На жаль, версія для Windows Phone повністю угробила оригінальну графіку і музику. Новий художній стиль виходить від художника Емілі Штайгервальд. Він універсальний і ледь нагадує зовнішній вигляд класичної аркади. Нова музика (чий композитор залишається без акредитації, ймовірно, в його або її користь) також не має нічого спільного з оригінальними мелодіями. Музика титульного екрану, зокрема, старіє майже до того, як вона починається. Якщо б ці елементи були необов'язковими (як у версії Xbox 360), їх погана якість не мала б великого значення.
Порт не все так погано, хоча! Управління сенсорним екраном часто страждає в аркадних портах, таких як Pac-Man, але не в Frogger. В аркадній грі дотик чотирипозиційного джойстика переміщував жабу на одну позицію за раз - без кнопок або швидкого повороту. Сенсорний екран мобільної версії насправді дуже добре відтворює ці елементи управління.
Існує також новий фантомний режим, який працює так само, як примарний режим у гоночних іграх. Гра зберігає дані відтворення кращої гри гравця; потім можна зіграти проти примарних жаб цієї гри. Я вважаю, це може бути корисно для будь-кого, кому дійсно подобається Frogger, щоб хотіти відточити свою гру.
досягнення
Досягнення Frogger відповідають його загальній складності. Пам'ятайте, що гра стає жорсткою після четвертого рівня. Таким чином, чотири окремих досягнення для досягнення пізніших рівнів (6, 9, 12 і 15) будуть занадто складними для більшості геймерів.
Загальне враження
Якщо ви не запам'ятовуєте патерни, граєте в старшу школу з високими показниками, Frogger - це гра, в яку найкраще грати в коротких дозах. Ідея плетіння між машинами і колодами прекрасно звучить, але складність зростає занадто швидко, щоб грати дуже довго. Дратівливо важкі Досягнення версії Windows Phone і несмачні аудіовізуали також не роблять це ніякі послуги. Тільки твердолобі фанати Frogger, які можуть не помітити дурний новий вигляд, отримають від цієї жаби щось більше, ніж кілька хвилин веселощів. Всім іншим слід поїхати за присоскою і зайнятися кращими іграми.
Frogger коштує $2,99, і є безкоштовна пробна версія. Сподіваюся тут (посилання на Zune) в Marketplace, щоб отримати його.